Articolul precedent |
Articolul urmator |
298 0 |
SM ISO690:2012 ГЛЕБОВА, Aнна. Пути формирования духовной личности ученика в системе современного внешкольного художественного образования. In: Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective, 30-31 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, pp. 86-90. ISBN 978-9975-3470-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective 2021 | ||||||
Conferința "Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective" Bălți, Moldova, 30-31 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 86-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The contemporary music school is an integral part of the unique system of extracurricular art education and is a specific independent pedagogical system, which aims not only to train the student's artistic skills, but also involves a focused pedagogical impact on the individual and is considered basis for his spiritual development. This article solves the problem of "spiritual" measurement in the process of forming vocal-choral culture by internalizing music in the process of choral activity in the music school for children. |
||||||
Cuvinte-cheie spirituality, internalization, art education system, music school |
||||||
|