Пути формирования духовной личности ученика в системе современного внешкольного художественного образования
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
298 0
SM ISO690:2012
ГЛЕБОВА, Aнна. Пути формирования духовной личности ученика в системе современного внешкольного художественного образования. In: Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective, 30-31 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, pp. 86-90. ISBN 978-9975-3470-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective 2021
Conferința "Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective"
Bălți, Moldova, 30-31 octombrie 2020

Пути формирования духовной личности ученика в системе современного внешкольного художественного образования

Căi de formare a spiritualității elevului în sistemul educațional-artistic Extracurricular

Ways of formation of the spiritual personality of the student in the system of modern out-school art education


Pag. 86-90

Глебова Aнна
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 6 mai 2022


Rezumat

The contemporary music school is an integral part of the unique system of extracurricular art education and is a specific independent pedagogical system, which aims not only to train the student's artistic skills, but also involves a focused pedagogical impact on the individual and is considered basis for his spiritual development. This article solves the problem of "spiritual" measurement in the process of forming vocal-choral culture by internalizing music in the process of choral activity in the music school for children.

Cuvinte-cheie
spirituality, internalization, art education system, music school