Articolul precedent |
Articolul urmator |
318 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 00:24 |
SM ISO690:2012 BURCĂ, Ana. Modalități de identificare a tipului de inteligență la copii. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 88-96. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.19, Partea 1, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 88-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
For the application of T.I.M at school, it is essential to know the intelligence profile of the students. Finding out the „strengths” and „weaknesses” is paramount in establishing strategies for differentiation and individualization. |
||||||
Cuvinte-cheie intelligence, the theory of multiple intelligences, type of intelligence, inteligenţă, teoria inteligenţelor multiple, tip de inteligență |
||||||
|