Modalități de identificare a tipului de inteligență la copii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
318 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 00:24
SM ISO690:2012
BURCĂ, Ana. Modalități de identificare a tipului de inteligență la copii. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 88-96. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.19, Partea 1, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Modalități de identificare a tipului de inteligență la copii


Pag. 88-96

Burcă Ana
 
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

For the application of T.I.M at school, it is essential to know the intelligence profile of the students. Finding out the „strengths” and „weaknesses” is paramount in establishing strategies for differentiation and individualization.

Pentru aplicarea T.I.M la şcoală este esențială cunoaşterea profilului de inteligenţe ale elevilor. Aflarea punctelor „tari” şi „slabe” este primordială în stabilirea strategiilor de diferenţiere şi individualizare.

Cuvinte-cheie
intelligence, the theory of multiple intelligences, type of intelligence,

inteligenţă, teoria inteligenţelor multiple, tip de inteligență