Ein überblick über die wichtigsten übungstypologien in der grammatikaneignung
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
367 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 21:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.112.2’36 (7)
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120)
SM ISO690:2012
TIOSA, Iuliana. Ein überblick über die wichtigsten übungstypologien in der grammatikaneignung . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 390-395. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.2, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Ein überblick über die wichtigsten übungstypologien in der grammatikaneignung

An owerview of the most important exercise typologies in grammar acquisition

CZU: 811.112.2’36

Pag. 390-395

Tiosa Iuliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

This article analyzes and researches six relevant typologies of exercises in assimilating grammatical phenomena. These typologies have been selected from the current literature and are analyzed according to the criteria: in what measures these exercises are practiced and assimilated inductively and communicatively. The main objective is to highlight, but also in discussions, these typologies, to generate topics for reflection on the existing exercises in the literature in assimilating grammatical topics.

Acest articol analizează şi cercetează şase tipologii relevante de exerciţii în asimilarea fenomenelor gramaticale. Aceste tipologii au fost selectate din literatura actuală de specialitate şi sunt analizate conform criteriilor: în ce măsură aceste exerciţii sunt exersate şi asimilate inductiv şi comunicativ. Obiectivul principal este de a scoate în evidenţă, dar şi în discuţie, aceste tipologii, de a genera subiecte de reflecţie asupra exerciţiilor existente în literatura de specialitate în asimilarea temelor gramaticale.

Cuvinte-cheie
typology of exercises, grammar assimilation, inductive, communicative,

tipologie de exerciții, asimilarea gramaticii, inductiv, comunicativ