Articolul precedent |
Articolul urmator |
367 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 21:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.112.2’36 (7) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120) |
SM ISO690:2012 TIOSA, Iuliana. Ein überblick über die wichtigsten übungstypologien in der grammatikaneignung . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 390-395. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.112.2’36 | ||||||
Pag. 390-395 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article analyzes and researches six relevant typologies of exercises in assimilating grammatical phenomena. These typologies have been selected from the current literature and are analyzed according to the criteria: in what measures these exercises are practiced and assimilated inductively and communicatively. The main objective is to highlight, but also in discussions, these typologies, to generate topics for reflection on the existing exercises in the literature in assimilating grammatical topics. |
||||||
Cuvinte-cheie typology of exercises, grammar assimilation, inductive, communicative, tipologie de exerciții, asimilarea gramaticii, inductiv, comunicativ |
||||||
|