Perceperea evaluării interactive și aprecierea performanțelor elevilor la limba și literatura română în ciclul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
306 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-26 12:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:[811.135.1+821.135.1] (30)
Probleme generale de didactică și metodică (1228)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1461)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2108)
SM ISO690:2012
FLOREA, Veronica Alina. Perceperea evaluării interactive și aprecierea performanțelor elevilor la limba și literatura română în ciclul primar. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerinţele pieţei muncii. In Memoriam Tamara Matei, Ed. 4, 16-17 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 4, pp. 181-188. ISBN 978-9975-56-893-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 4, 2021
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerinţele pieţei muncii"
4, Chişinău, Moldova, 16-17 aprilie 2021

Perceperea evaluării interactive și aprecierea performanțelor elevilor la limba și literatura română în ciclul primar

CZU: 37.02:[811.135.1+821.135.1]

Pag. 181-188

Florea Veronica Alina
 
Liceul Teoretic "Nicolae Titulescu" Slatina
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2022


Rezumat

The estimate it is “methodology operation” of comparison on the outcome get with the planned objective. The estimate of Strategy ascertain estimate of technical’s and methods. The estimate strategies centralizes on formative and formation learning it is, actually, and estimate interacted strategy. The interacted strategy suppose on the existence part hers between the teachers and the schoolboy, thus the teaching-learning process can become once more amenable in the aspect advancement of critical thinking. Keywords The interacted estimate, capacity of self-estimate, classical lesson, evocation courses, mediate learning, reorganization on the behavior, the typical exactingness.