Quality aspects in supply chain management
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
340 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-27 10:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.146.2:005.6 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (820)
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139)
SM ISO690:2012
GALANTON, Natalia. Aspecte de calitate în managementul lanțului de aprovizionare. In: Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei, 11 noiembrie 2021, Chişinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 73-78. ISBN 978-9975-155-58-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei 2021
Simpozionul "Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei"
Chişinău, Moldova, 11 noiembrie 2021

Quality aspects in supply chain management

Aspecte de calitate în managementul lanțului de aprovizionare

CZU: 339.146.2:005.6
JEL: L25, M11

Pag. 73-78

Galanton Natalia
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 februarie 2022


Rezumat

Lanțul de aprovizionare este unul dintre cele mai complexe sisteme. Acoperirea sa largă, care include entități, oameni, informații, activități și multe alte resurse joacă un rol important în fluxul de produse sau servicii de la producători la furnizori către clienți și utilizatori finali. Această complexitate, fiind caracterizată prin natura sa dinamică, necesită o modalitate de a menține acest flux în așa fel încât să faciliteze operațiunile afacerii și acest lucru poate fi asigurat datorită unui management de calitate al lanțului de aprovizionare. Totodată, trebuie de luat în considerare, că asigurarea calității în lanțul de aprovizionare presupune calitate în toate verigile ce formează acest lanț. În prezentul articol, în baza studierii literaturii de specialitate în domeniu, argumentăm impactul pozitiv al managementul calității asupra lanțului de aprovizionare.

The supply chain is one of the most complex systems. Its broad coverage, which includes entities, people, information, activities, and many other resources, plays an important role in the flow of products or services from manufacturers to suppliers to customers and end users. This complexity, being characterized by its dynamic nature, requires a way to maintain this flow in such a way as to facilitate business operations and this can be ensured thanks to a quality supply chain management. At the same time, it must be taken into account that quality assurance in the supply chain requires quality in all the links that make up this chain. In this article, based on the study of the literature in the field, we argue the positive impact of quality management on the supply chain.

Cuvinte-cheie
Quality, supply chain, quality management, supply chain quality management