Articolul precedent |
Articolul urmator |
340 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 10:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.146.2:005.6 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (820) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
SM ISO690:2012 GALANTON, Natalia. Aspecte de calitate în managementul lanțului de aprovizionare. In: Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei, 11 noiembrie 2021, Chişinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 73-78. ISBN 978-9975-155-58-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei 2021 | ||||||
Simpozionul "Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei" Chişinău, Moldova, 11 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.146.2:005.6 | ||||||
JEL: L25, M11 | ||||||
Pag. 73-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lanțul de aprovizionare este unul dintre cele mai complexe sisteme. Acoperirea sa largă, care include entități, oameni, informații, activități și multe alte resurse joacă un rol important în fluxul de produse sau servicii de la producători la furnizori către clienți și utilizatori finali. Această complexitate, fiind caracterizată prin natura sa dinamică, necesită o modalitate de a menține acest flux în așa fel încât să faciliteze operațiunile afacerii și acest lucru poate fi asigurat datorită unui management de calitate al lanțului de aprovizionare. Totodată, trebuie de luat în considerare, că asigurarea calității în lanțul de aprovizionare presupune calitate în toate verigile ce formează acest lanț. În prezentul articol, în baza studierii literaturii de specialitate în domeniu, argumentăm impactul pozitiv al managementul calității asupra lanțului de aprovizionare. |
||||||
Cuvinte-cheie Quality, supply chain, quality management, supply chain quality management |
||||||
|