La démarche de situation-problème comme l’une des méthodes de formation de la compétence informationnelle
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
324 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-08 07:54
SM ISO690:2012
GRADINARI, Oxana, COZACENCO, Elena. La démarche de situation-problème comme l’une des méthodes de formation de la compétence informationnelle. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 129-131. ISBN 978-9975-56-952-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități"
Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021

La démarche de situation-problème comme l’une des méthodes de formation de la compétence informationnelle


Pag. 129-131

Gradinari Oxana1, Cozacenco Elena2
 
1 École Professionnelle nr. 4, Bălți,
2 Lycée Théorique “Ștefan cel Mare”, Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2022


Rezumat

This article is aimed at presenting some effective tips on the application of situational tasks in students training, revealing the advantages of this method within the educational process.