Articolul precedent |
Articolul urmator |
324 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-08 07:54 |
SM ISO690:2012 GRADINARI, Oxana, COZACENCO, Elena. La démarche de situation-problème comme l’une des méthodes de formation de la compétence informationnelle. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 129-131. ISBN 978-9975-56-952-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021 | ||||||
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități" Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 129-131 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article is aimed at presenting some effective tips on the application of situational tasks in students training, revealing the advantages of this method within the educational process. |
||||||
|