Multilingualism as a modern Approach in teaching foreign languages
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
269 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-20 10:02
SM ISO690:2012
DIACONU, Luminiţa. Multilingualism as a modern Approach in teaching foreign languages. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 7, 11 decembrie 2020, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Ediţia 7, pp. 132-141. ISBN 978-9975-46-539-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 7, 2021
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
7, Bălți, Moldova, 11 decembrie 2020

Multilingualism as a modern Approach in teaching foreign languages


Pag. 132-141

Diaconu Luminiţa
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 februarie 2022


Rezumat

Lucrarea data abordeaza problema multilingvismului care este centrata pe procesul de luare a deciziilor de catre profesorii care predau limba straina in auditoriu atunci cand se preda a 3 limba straina L3.Studiul de fata analizeaza informatia prin discutiile focus grupurilor cu profesorii de limba franceza, spaniola si germana din perspective analizei contextuale. Profesorii considera multilingvismul ca un instrument pozitiv,poate chiar si un avantaj,desi acestia considera ca multilingvismul beneficiaza din studierea limbilor straine. Abilitatea de a fi multilingv nu este neaparat un avantaj pentru student.Profesorii cer recurgerea la multilingvism ,adica utilizarea cunostintelor posedate in limba engleza [L2] atunci cand se preda limba a 3 [L3].Oeicum profesorii rareori se focuseaza asupra transferului acestor strategii de invatare deoarece acestia cred ca studierea L3 este complet diferita de studierea L2.,care este engleza.Ca rezultat,profesorii de limba straina cred ca colaborarea dintre limbi ar putea spori studierea limbilor straine de catre student.Din pacate nu exista o astfel de colaborare la moment.

Cuvinte-cheie
multilingvism, pedagogia multilinvista, constientizarea linvistica, strategii de invatare a limbilor