Articolul precedent |
Articolul urmator |
363 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 11:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:380 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 TSENGELIDOU, Efthalia. School dropout - ways of remedy. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 258-262. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43:380 | ||||||
Pag. 258-262 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Desigur, abandonul școlar este o formă de manifestare a devianței în educație, alături de absenteism și violență în mediul școlar. Cu alte cuvinte, devianța școlară include acele comportamente care se abat de la regulile care guvernează rolul statutului elevului (Neamțu 2003, 199). Tinerii părăsesc școala, indiferent de nivelul pe care l-au atins, înainte de a obține orice calificare sau pregătire profesională. |
||||||
Cuvinte-cheie abandon şcolar, părăsirea timpurie a școlii, school dropout, early school leaving |
||||||
|