Articolul precedent |
Articolul urmator |
553 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 23:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:373.24 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
SM ISO690:2012 ȚIFRAC, Maria. Activitățile educaționale în învățământul preșcolar. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 24-27. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
|||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016:373.24 | |||||||
Pag. 24-27 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În învățământul preșcolar activitatea este principala formă de organizare a procesului didactic. Aceasta se poate desfășura ca și activitate de sine stătătoare, dar ca și activitate integrată, care cuprinde cunoștințe din mai multe domenii. |
|||||||
Cuvinte-cheie activitate, activitate integrată, domenii experiențiale, preşcolari, activity, integrated activity, experiential fields, preschool |
|||||||
|