Activitățile educaționale în învățământul preșcolar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
553 39
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 23:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:373.24 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026)
SM ISO690:2012
ȚIFRAC, Maria. Activitățile educaționale în învățământul preșcolar. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 24-27. ISBN 978-9975-76-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Activitățile educaționale în învățământul preșcolar

CZU: 37.016:373.24

Pag. 24-27

Țifrac Maria
 
Școala Gimnazială Nr. 5 Sighetu Marmației, Maramureș
 
Teze de doctorat:
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

În învățământul preșcolar activitatea este principala formă de organizare a procesului didactic. Aceasta se poate desfășura ca și activitate de sine stătătoare, dar ca și activitate integrată, care cuprinde cunoștințe din mai multe domenii.

In preschool education the activity is the main form of organizing the educational instructional process. It can be carried out as an independent activity, but also as an integrated activity that includes knowledge from several fields.

Cuvinte-cheie
activitate, activitate integrată, domenii experiențiale, preşcolari,

activity, integrated activity, experiential fields, preschool