Articolul precedent |
Articolul urmator |
394 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-02 14:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37:016:004.046.12 (1) |
Educație (14905) |
Bibliografie și bibliografii. Cataloage (52) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4301) |
SM ISO690:2012 ПОПИЛЬ, Геннадий. Внедрение языка программирования PYTHON – в школе! In: Ştiinţă, educaţie, cultură: , 4 februarie 2016, Comrat. Комрат: Tipografia "A & V Poligraf", 2016, Vol.1, pp. 591-594. ISBN 978-9975-83-011-9; 9975-83-012-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.1, 2016 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 4 februarie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 37:016:004.046.12 | ||||||
Pag. 591-594 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with the Python language and the reasons why it is gaining popularity among teachers Informatics seeking modern means of teaching programming in high school. The advantages of Python as a transition stage from primary to advanced level programming. The choice of Python to secondary school, consider the advantages and disadvantages of the language. |
||||||
Cuvinte-cheie programming, learning, Python, school |
||||||
|