Интеграция науки, образования и производства в контексте профессиональной подготовки дизайнеров одежды
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
166 0
SM ISO690:2012
РАКЧЕЕВА, Елена. Интеграция науки, образования и производства в контексте профессиональной подготовки дизайнеров одежды. In: Tradiție și contemporaneitate în artele vizuale și culturologie.: Studii interdisciplinare, 25 iunie 2020, Iași–Chișinău. Iaşi – Chişinău: 2020, pp. 118-127. ISSN 2558 – 894X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiție și contemporaneitate în artele vizuale și culturologie. 2020
Conferința "Tradiție și contemporaneitate în artele vizuale și culturologie"
Iași–Chișinău, Moldova, 25 iunie 2020

Интеграция науки, образования и производства в контексте профессиональной подготовки дизайнеров одежды


Pag. 118-127

Ракчеева Елена
 
Технический Университет Молдовы
 
 
Disponibil în IBN: 2 septembrie 2021


Rezumat

Integration of Science, Education and Production in the context of Vocational Education of the fashion designers. One of the main problems of modern society is the gap between the level of knowledge, which comes into work graduates and challenges they faced in the modern workplace in actual practice of formation and development of innovation economics. The main priority of highly skilled and competent authority training at this conjuncture is the integration of science, education, manufacturing and business, which contribute to consolidation of links between the educational institutions and the employers; organization of educational process directed to common aims and tasks solution; consolidation of the practical constituent of education; the establishment of a professional as a whole person, able to solve the professional and social problems; building a future specialist integral characteristics of thought and action.

Interconexiunea ştiinţei, învățământului şi a producerii în contextul pregătirii profesionale a designerilor vestimentari. Una din principalele probleme ale învăţământului în societatea modernă este discrepanţa dintre nivelul de competenţe, pe care le posedă absolvenţii instituţiilor de învăţământ superior la începutul activităţii profesionale şi capacitatea de soluţionare a sarcinilor, cu care se confruntă aceştia la întreprinderi în condiţiile actuale, de formare şi dezvoltare a economiei inovaţionale. În acest context, prerogativa de bază în pregătirea specialiştilor înalt calificaţi constă în interconexiunea ştiinţei, învăţământului, producerii şi a mediului antreprenorial. Fapt, care contribuie la: intensificarea legăturilor dintre instituţiile de învăţământ şi angajatori; organizarea procesului de instruire, orientat spre rezolvarea obiectivelor şi sarcinilor conexe; intensificarea componentei aplicative a procesului de instruire; formării profesionistului ca o personalitate unitară, capabilă să rezolve diverse probleme de ordin profesional şi social; formarea la viitorii specialişti a caracteristicilor integrale ale gândirii şi activităţii profesionale.