Articolul precedent |
Articolul urmator |
729 199 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 21:57 |
SM ISO690:2012 GOLOVACI, Anastasia. Comerțul online și offline: avantajele și dezavantajele acestora. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 23-25 martie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2021, Vol.2, pp. 542-545. ISBN 978-9975-45-701-9 (Vol. II). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor" Chișinău, Moldova, 23-25 martie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 542-545 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În utimii ani dezvoltarea fără precedent a tehnologiilor informaţionale a revoluţionat economia mondială. Noua economie este bazată pe reţele de calculatoare şi tehnologii informaţionale, în care internetul joacă un rol esenţial prin diminuarea barierelor fizice şi economice ale economiei tradiţionale. În lucrare se prezintă, atât analiza SWOT a comerțului electronic în R. Moldova, cât și avantajele și dezavantajele acestuia. Pentru firmele autohtone de încălțăminte, marochinărie și îmbrăcăminte, comerţul electronic oferă ocazii unice de reorganizare a afacerilor, de redefinire a pieţelor sau de creare de noi pieţe, dobîndinduse astfel un avantaj economic considerabil. |
||||||
Cuvinte-cheie analiza SWOT, companii, consumatori, societate |
||||||
|