Comerțul online și offline: avantajele și dezavantajele acestora
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
729 199
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 21:57
SM ISO690:2012
GOLOVACI, Anastasia. Comerțul online și offline: avantajele și dezavantajele acestora. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 23-25 martie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2021, Vol.2, pp. 542-545. ISBN 978-9975-45-701-9 (Vol. II).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2021
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 23-25 martie 2021

Comerțul online și offline: avantajele și dezavantajele acestora


Pag. 542-545

Golovaci Anastasia
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 13 iulie 2021


Rezumat

În utimii ani dezvoltarea fără precedent a tehnologiilor informaţionale a revoluţionat economia mondială. Noua economie este bazată pe reţele de calculatoare şi tehnologii informaţionale, în care internetul joacă un rol esenţial prin diminuarea barierelor fizice şi economice ale economiei tradiţionale. În lucrare se prezintă, atât analiza SWOT a comerțului electronic în R. Moldova, cât și avantajele și dezavantajele acestuia. Pentru firmele autohtone de încălțăminte, marochinărie și îmbrăcăminte, comerţul electronic oferă ocazii unice de reorganizare a afacerilor, de redefinire a pieţelor sau de creare de noi pieţe, dobîndinduse astfel un avantaj economic considerabil.

Cuvinte-cheie
analiza SWOT, companii, consumatori, societate