Particularitățile perceperii și utilizării informației digitale în învățământul profesional tehnic a persoanelor cu deficiențe de auz
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
159 0
SM ISO690:2012
GÎNCU, Eleonora. Particularitățile perceperii și utilizării informației digitale în învățământul profesional tehnic a persoanelor cu deficiențe de auz. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 23-25 martie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2021, Vol.2, pp. 504-505. ISBN 978-9975-45-701-9 (Vol. II).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2021
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 23-25 martie 2021

Particularitățile perceperii și utilizării informației digitale în învățământul profesional tehnic a persoanelor cu deficiențe de auz


Pag. 504-505

Gîncu Eleonora12
 
1 Universitatea Tehnică a Moldovei,
2 Școala Profesională nr.11 or. Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 iulie 2021


Rezumat

În lucrarea dată se prezintă rezultatele cercetărilor realizate în cadrul predării disciplinelor de specialialitate în grupele cu persoane hipoacuzice, în scopul incluziunii educaționale. Au fost studiate particularitățile perceperii și utilizării informației digitale în învățământul profesional tehnic a persoanelor cu deficiențe de auz.

Cuvinte-cheie
Particularitățile perceperii și utilizării informației digitale în învățământul profesional tehnic a persoanelor cu deficiențe de auz