Rolul sursei de inspirație în designul produselor de încălțăminte
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
273 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 20:14
SM ISO690:2012
ZAIM, Anela. Rolul sursei de inspirație în designul produselor de încălțăminte. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 23-25 martie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2021, Vol.2, pp. 424-427. ISBN 978-9975-45-701-9 (Vol. II).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2021
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 23-25 martie 2021

Rolul sursei de inspirație în designul produselor de încălțăminte


Pag. 424-427

Zaim Anela
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 13 iulie 2021


Rezumat

În lucrarea dată sunt analizate sursele de inspirație, se prezintă o scurtă descriere a celor mai renuminte companii de încălțăminte sportivă și caracteristicile generale a produselor confecționate care cuprind: sistemul de închidere, tălpile, stilul, culoarea produsului, materialele folosite, sistemul de confecție, destinația produsului etc. În urma studiului efectuat s-a elaborat o colecție modernă de produse de încălțăminte, adorate de tineri. Stilul abordat este specific tinerilor care vor să fie remarcați. El oferă o notă elegantă ținutei; se caracterizează prin linii actualizate, combinații sofisticate de culori ultra moderne.

Cuvinte-cheie
ghete, modă, sneakers, tineri.