Esența și conținutul unui sistem de recompense în cadrul companiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
411 51
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 15:35
SM ISO690:2012
DARIE, Ecaterina. Esența și conținutul unui sistem de recompense în cadrul companiei. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 23-25 martie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2021, Vol.2, pp. 250-253. ISBN 978-9975-45-701-9 (Vol. II).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2021
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 23-25 martie 2021

Esența și conținutul unui sistem de recompense în cadrul companiei


Pag. 250-253

Darie Ecaterina
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 12 iulie 2021


Rezumat

Pentru a livra constant rezultate înalte în afaceri, e nevoie să fie atras, reținut, motivat și recompensat personalul care produce performanță înaltă. O abordare inovatoare a motivației prin salarii implică faptul că munca bine făcută este recompensată în mod adecvat, contribuind astfel la o creștere a eficienței altor sarcini. Oamenii care contribuie cel mai mult la obiectivele strategice ale organizației merită o recompensă sporită, competitivă în raport cu nivelul de remunerare al companiei concurente și al altor organizații. Luarea în considerare a întregului complex de influențe motivante îi permite managerului să răspundă în mod adecvat situației și să recompenseze angajații în conformitate cu contribuția lor și obiectivele organizației.

Cuvinte-cheie
Esența și conținutul unui sistem de recompense în cadrul companiei