Articolul precedent |
Articolul urmator |
341 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-16 13:04 |
SM ISO690:2012 HOVHANNISYAN, Solomiya, HORDIIENKO, Anhelina, OSADCHA, Alla. Modern aspects of visual identification of organic products. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 23-25 martie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2021, Vol.2, pp. 487-489. ISBN 978-9975-45-701-9 (Vol. II). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor" Chișinău, Moldova, 23-25 martie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 487-489 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Modern corporate styles and packages of organic products companies have been analyzed by authors of article. Reveals the drawbacks of irrational use of resources. The ways of solving the problems are suggested. |
||||||
Cuvinte-cheie organic products, ecological packaging, recycling, logo, corporate iden |
||||||
|