Articolul precedent |
Articolul urmator |
2171 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-12 21:45 |
SM ISO690:2012 PUŞNEI, Irina. Teaching with humour-an approach to efficient language learning. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.2, pp. 435-438. ISBN 978-9975-88-000-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2015 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 435-438 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Multe cercetări științifice au fost dedicate rolului pozitiv pe care umorul îl poate avea în predarea și învățarea limbilor moderne; s-au adus numeroase dovezi și argumente privitor la efectele benefice al acestuia asupra motivației, relației dintre professor și elevi, atmosferei din clasă și aprecierii de către elevi a măiestriei creației umoristice. Totuși, mulți dascăli diminuiază importanța creării unei atmosfere de spirit și pun la îndoială avantajele predării prin intermediul umorului considerându-le drept semne de neprofesionalizm și frivolitate. Având în vedere faptul că potențialul umorului ca un instrument pedagogic și lingvistic rămâne discutabil, prezentul articol își propune să exploreze beneficiile si neajunsurile predării și învățării bazate pe umor pentru a descoperi valorile sale psihologice, fiziologice, sociale, cognitive și lingvistice, pentru a analiza posibilele probleme cauzate de utilizarea neadecvată al umorului, de a examina elementele umoristice recomandate și potrivite diferitor nivele de limbă, precum și să confirme că aspectul multilateral al umorului este aplicabil în diverse domenii de predare, învățare și cercetare. |
||||||
|