Educaţia spirituală/morală în şcoala postmodernă: exigenţele unei noi viziuni
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
350 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 19:53
SM ISO690:2012
ZOLOTARIOV, Elena. Educaţia spirituală/morală în şcoala postmodernă: exigenţele unei noi viziuni. In: Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective, Ed. 2, 29-30 septembrie 2016, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia Foxtrot, 2016, Ediția 2, pp. 243-247. ISBN 978-9975-89-029-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective
Ediția 2, 2016
Conferința "Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective"
2, Bălți, Moldova, 29-30 septembrie 2016

Educaţia spirituală/morală în şcoala postmodernă: exigenţele unei noi viziuni


Pag. 243-247

Zolotariov Elena
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 13 iunie 2021


Rezumat

In this article the author relies on its own landmarks research, devoted to stimulate spirituality and morality disciples primary stage of education , puts it in the value of the pedagogical process size. We define hidden peculiarities that occur throughout the educational act as an expression of the multiple relationships between its elements: form, communicative image, pedagogical design, etc.. ; and that, as a whole, integrates in an energy field, thereby acting on the conscious and subconscious of the pupil.

Cuvinte-cheie
valorisation of moral facts, innovative educational sistem, moral (judgment) thinking, moral generalizations, paradigm