Rubric design in EFL Assessment
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
515 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-08-28 19:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.02:811.111'243 (13)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2668)
Limba engleză (700)
SM ISO690:2012
PUŞNEI, Irina. Rubric design in EFL Assessment. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2020, nr. 1(11), pp. 175-184. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(11) / 2020 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Rubric design in EFL Assessment

Elaborarea rubricilor în procesul de evaluare a limbii engleze ca limbă străină

CZU: 378.147.02:811.111'243

Pag. 175-184

Puşnei Irina
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 25 mai 2021


Rezumat

Among the various approaches to assessment efficiency, rubrics are regarded as tools that facilitate the assessment process making it structured, transparent, and objective. Moreover, explicit assessment criteria and carefully planned assignments improve the quality of learning and help the students to trace their own progress during the learning process. Given the benefits of rubrics in assessing various aspects of students’ performance, this study is intended to discuss the stages of rubric design and to provide templates of course- attitude and task-based rubrics which have been used at Cahul State University and helped students to reconsider their attitude to courses and to further improve task performance.

Printre diversele abordări ale eficienței evaluării, rubricile sunt considerate instrumente care facilitează procesul de evaluare, conferindu-i structură, transparență și obiectivitate. Mai mult, criteriile explicite de evaluare și sarcinile planificate cu atenție îmbunătățesc calitatea învățării și îi ajută pe studenți să-și urmărească propriul progres în timpul procesului de învățare. Având în vedere beneficiile rubricilor în evaluarea diferitelor aspecte ale performanței studenților, autorul acestui articol își propune să descrie etapele de proiectare a rubricilor și să ofere șabloane ale rubricilor de evaluare a atitudinii față de disciplină și de realizare a sarcinilor care au fost utilizate în cadrul Universității de Stat din Cahul și au ajutat studenții să să-și reconsidere atitudinea față de cursuri și prin urmare să îmbunătățească calitatea realizării sarcinilor.

Cuvinte-cheie
rubric, holistic, analytic, grading scale, task performance, etc,

rubrică, holistică, analitică, grilă de notare, realizarea sarcinilor, etc