Ierarhizarea elementelor componente ale betonului marfa, produs al industriei materialelor de constructii din Euroregiunea „Siret-Prut-Nistru
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
290 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-07 13:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
691.3(4) (1)
Materiale de construcție. Părți ale construcțiilor (60)
SM ISO690:2012
MATEI-GHERMAN, Corina, TACU, Georgiana, VASILE, Matei. Ierarhizarea elementelor componente ale betonului marfa, produs al industriei materialelor de constructii din Euroregiunea „Siret-Prut-Nistru. In: Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere, Ed. 28, 25 noiembrie 2016, Iași, România. Iași, România: Performantica, 2016, Vol.28, pp. 170-179. ISBN 978-606-685-476-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere
Vol.28, 2016
Conferința "Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere"
28, Iași, România, Romania, 25 noiembrie 2016

Ierarhizarea elementelor componente ale betonului marfa, produs al industriei materialelor de constructii din Euroregiunea „Siret-Prut-Nistru

Hierarchization of the copmonents of concrete freight, product of the construction materials industry in “Siret-Prut-Nistru” Euroregion

CZU: 691.3(4)
JEL: M11, M31

Pag. 170-179

Matei-Gherman Corina1, Tacu Georgiana23, Vasile Matei4
 
1 AGER, LSR Filiala Iaşi,
2 Institutul de Cercetari Economice şi Sociale “Gheorghe Zane” , Iaşi,
3 Academia Româna,
4 SC Agricost SRL, Braila
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2021


Rezumat

The ranking elements of concrete come with the freight component of the construction materials industry of “Siret-Prut-Nistru” Euroregion can be done according to performance levels, characteristics of materials, durability and brand. Performance of a product characteristic is that level at which they operate baseline characteristics of the product concerned by successive innovations. According to the psychology of buyers, they prefer more expensive products, comparing them with the brands on the market, convinced that the price offered greater coverage has its highest performance of the product purchased, giving him confidence that he made the right choice.

Cuvinte-cheie
ranking, performance, quality requirements