Articolul precedent |
Articolul urmator |
343 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-04-12 20:10 |
SM ISO690:2012 RUSOV, Veronica. Reprezentările managerilor despre inovații. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 416-419. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 416-419 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This research intended to identify representations, mental models and personnel management practices related to innovation. Results show that managers' mental models draw heavily on innovation concept; despite they give it different meanings. We discus that innovation works as a social representation, with a central core composed by being a common value and a source of identity for the organization, the origins of capacities for innovation, work organization, etc. |
||||||
Cuvinte-cheie innovation, managers |
||||||
|