Articolul precedent |
Articolul urmator |
294 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-16 12:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1 (179) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629) |
SM ISO690:2012 ЖУК, Татьяна. Партнерство учреждения образования и семьи как фактор формирования толерантного отношения к детям с инвалидностью в условиях образовательной интеграции. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 379-383. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1 | ||||||
Pag. 379-383 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article considers the ways of interaction remediation developing education and rehabilitation centers with parents of children with disabilities; how to organize the work of the parents clubs; ways of the organization of work of the teacher with parents of students for formation at them the positive relation to conditions of inclusive education. |
||||||
Cuvinte-cheie remediation developing education and rehabilitation center, children with disability, children with special needs, parents clubs, integrated education |
||||||
|