Asistența psihologică a copiilor cu dizabilități în sistemul de învățământ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
318 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-09-27 00:03
SM ISO690:2012
GUŢU, Natalia, NACAI, Lilia. Asistența psihologică a copiilor cu dizabilități în sistemul de învățământ. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 283-287. ISBN 978-9975-3276-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4, 2018
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018

Asistența psihologică a copiilor cu dizabilități în sistemul de învățământ


Pag. 283-287

Guţu Natalia, Nacai Lilia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 16 aprilie 2021


Rezumat

The development process of children with disabilities is similar to that of children without disabilities. However, for any disability there are some specific developmental disorders. Psychological assistance should ensure optimal conditions for educating and training children, directing the action of compensatory mechanisms of the affected organism. The purpose of psychological assistance is the development of personal and intellectual potential.

Cuvinte-cheie
psychological assistance, children with disabilities, development, education system