Articolul precedent |
Articolul urmator |
368 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-07 23:14 |
SM ISO690:2012 BEJAN, Angela, PETRARI, Ludmila. Dezvoltarea limbajului la copiii cu cerințe educaționale speciale prin tehnici ludice. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 88-93. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 88-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article proposes ludic techniques and games for language development in preschool children, both oral and written. articular attention is paid to developing active listener capacity. |
||||||
Cuvinte-cheie language development, ludic techniques |
||||||
|