Dezvoltarea limbajului la copiii cu cerințe educaționale speciale prin tehnici ludice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
368 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-07 23:14
SM ISO690:2012
BEJAN, Angela, PETRARI, Ludmila. Dezvoltarea limbajului la copiii cu cerințe educaționale speciale prin tehnici ludice. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 88-93. ISBN 978-9975-3276-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4, 2018
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018

Dezvoltarea limbajului la copiii cu cerințe educaționale speciale prin tehnici ludice


Pag. 88-93

Bejan Angela1, Petrari Ludmila2
 
1 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi,
2 Instituția de educație timpurie nr.43 "Zâmbetul ", Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 13 aprilie 2021


Rezumat

This article proposes ludic techniques and games for language development in preschool children, both oral and written. articular attention is paid to developing active listener capacity.

Cuvinte-cheie
language development, ludic techniques