Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
392 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 07:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.015:911 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Geografie generală. Știința factorilor geografici (geografie sistematică). Geografie teoretică (146) |
SM ISO690:2012 ŢÎLEA, Viorica. Dezvoltarea creativității elevilor în cadrul lecţiilor de geografie. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 1(69), pp. 69-74. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.1.10 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(69) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.1.10 | ||||||
CZU: 373.015:911 | ||||||
Pag. 69-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de faţă sunt prezentate aspectele dezvoltării creativităţii elevilor la toate treptele de învăţământ în cadrul tuturor orelor, în special, la cele de geografie. Stimularea creativităţii trebuie să deţină un loc deosebit în procesul instructiv-educativ, ţinându-se cont de factorii care o stimulează sau o inhibă. Doar astfel vom contribui la dezvoltarea însuşirilor complexe ale personalităţii, gândirii, memoriei, inteligenţei, motivaţiei şi voinţei, trăsături general-umane ale calităţilor proceselor cognitive, afective, volitive şi atitudinale. |
||||||
Cuvinte-cheie activitatea de creaţie, competențe creative, Dezvoltarea creativităţii, capacitate educativinstructivă, lecţia de geografie, metode de stimulare şi animare, creative activity, creative skills, creativity development, educational-instructive capacity, geography lesson, stimulation and animation methods |
||||||
|