Articolul precedent |
Articolul urmator |
579 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 19:29 |
SM ISO690:2012 FOCA, Eugenia, GAGIM, Ion. Principii de aplicare ale art-pedagogiei în adaptarea școlară a elevilor claselor primare. In: Orientări actuale în cercetarea doctorală, Ed. 7, 7 decembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Tipografia "Indigou Color", 2017, Ediţia 7, p. 13. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări actuale în cercetarea doctorală Ediţia 7, 2017 |
||||||
Colocviul "Orientări actuale în cercetarea doctorală" 7, Bălți, Moldova, 7 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 13-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Analiza detaliată, pe multiple planuri, ale cercetărilor domeniului art-pedagogiei, ne-a determinat să evidențiem mai multe principii ce au corespondențe dintre mecanismele comportamentului adaptiv la elevii de vârstă școlară mică și aplicarea artei în procesul educațional. Ele au fost decantate în urma parcurgerii a numeroase studii, existente în spaţii culturale diverse, dar şi valorificând concluziile unor cercetări privitoare la oportunitatea şi condiţiile prezenţei art-pedagogiei în mediul şcolar.Prin termenul “principiile art-pedagogice ale adapării școlare”, înțelegem anumite directive-cheie în baza cărora se realizează procesul instructiv-educativ și oferă o viziune de înțelegere în esență a mecanismelor procesului adaptării și ale acțiunilor educaționale axate pe artă, ce pot facilita acest proces. Principiile art-pedagogice orientează mentalitatea și acțiunile cadrelor didactice și sunt axate pe conștientizarea esenței procesului instructiv-educativ și generalizării experienței pedagogice. |
||||||
|