Articolul precedent |
Articolul urmator |
480 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 12:39 |
SM ISO690:2012 ANGHEL, Elizabeta Elena. Inteligențele multiple în logopedie. In: Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi, 22-23 noiembrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, pp. 50-55. ISBN 978-9975-46-403-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi 2019 | ||||||
Conferința "Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi" Chişinău, Moldova, 22-23 noiembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 50-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În psihologia clasică se disting două concepții despre inteligență și anume o abordare „psihometrică standard‖ sau o abordare „multifactorială‖. Howard Gardner menționează în „Inteligențe multiple există o viziune alternativă pe care aș vrea să o prezint – una bazată pe o viziune foarte diferită asupra școlii. Este o viziune pluralistă asupra minții, recunoscând multe fațete discrete ale cunoașterii, care acceptă faptul că oamenii au puteri cognitive diferite ale cunoașterii și stiluri cognitive deosebite. Această elaborare „pluralistă‖ a transformat-o Howard Gardner în „Teoria inteligențelor multiple‖. |
||||||
Cuvinte-cheie inteligențe multiple, inteligenţă |
||||||
|