Articolul precedent |
Articolul urmator |
416 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-01 18:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:305-055.1/.2 (1) |
Organizarea instruirii (536) |
Studii de gen (96) |
SM ISO690:2012 AMOUN HABASHI, Manal. Egalitatea deplină între profesorii de sex feminin și cei de sex masculin în cadrul școlii, în atmosfera mentalității bărbaților. In: Performanţa în educaţie: factor-cheie în asigurarea securităţii umane, 9-10 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Academia de Administrare Publică, 2020, pp. 318-328. ISBN 978-9975-3492-0-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Performanţa în educaţie: factor-cheie în asigurarea securităţii umane 2020 | ||||||
Conferința "Performanţa în educaţie: factor-cheie în asigurarea securităţii umane" Chişinău, Moldova, 9-10 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091:305-055.1/.2 | ||||||
Pag. 318-328 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
„Femeile muncitoare” nu este doar un ideal feminist, ci o necesitate a realității economice liberale. Cu toate acestea, în ciuda faptului că majoritatea femeilor din Statul Israel au fost integrate pe piața muncii, situația lor nu este încă egală cu cea a bărbaților, nu în caracteristicile lor de angajare, nu în salariile pentru munca lor și nu în oportunitățile pe care le au pe piața muncii. În mod considerabil, conform indicelui de gen pentru anul 2015, femeile dobândesc capital uman pentru a se integra în arena publică, dar nu reușesc să-l transpună în realizările de pe piața muncii și să reducă decalajele din puterea politică și economică. Școala este o comunitate socială. Este una dintre principalele componente ale pieței muncii care angajează cel mai mare număr și procent de femei (profesori de sex feminin). De asemenea, este adevărat că școala suferă procese de schimbare care afectează cultura organizației. Aceste schimbări afectează procesele de predare – învățare-evaluare, climatul educațional și social în care există o relație între școală, părinți și comunitate în ansamblu. Scopul este de a crea un spațiu nou, diferit și echitabil, care să permită tuturor părților interesate sociale să rupă granițele de gen în numele unei societăți mai echitabile și mai rezonabile pentru toată lumea. De fapt, având în vedere situația, cercetarea profesională și literatura relevantă, experiența mea și familiaritatea mea personală cu problema dată ca profesoară, educatoare și coordonator profesional la una dintre școlile incluse în eșantion și, de asemenea, avînd în vedere ceea ce aud și știu de la profesori din școala unde predau și din alte școli pe care îi întâlnesc în timpul seminariilor continue, am decis să investighez, să examinez și să rezist impactului percepțiilor etice, atitudinilor și diverse componente ale mentalității societății în care bărbații domină egalitatea dintre profesoare și profesori de sex masculin din școlile medii din sectorul Arab. Cercetarea a contribuit la proiectarea mediilor de lucru care pot sprijini procesele de creștere și dezvoltare care nu sunt sensibile la gen. Componentele abordate aici vizează publicul și nevoile acestuia, condițiile de mediu, potențialul educațional, procesele de evaluare și multe altele. |
||||||
Cuvinte-cheie egalitate deplină, femei muncitoare, comparație între profesoare și profesori, atmosfera conform mentalității în care domină bărbații, percepții etice, Full Equality, Working women, Comparison between Female Teachers and Male Teachers, the Atmosphere according to the Mentality that the Men Dominate, ethical perceptions |
||||||
|