Articolul precedent |
Articolul urmator |
324 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-10 23:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14:159.942 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2648) |
Psihologie (3511) |
SM ISO690:2012 ПАЮЛ, Ирина. Развитие эмпатии в профессиональной подготовке учителя начальной школы. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 64-67. ISBN 978-9975-50-256-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul II, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14:159.942 | ||||||
Pag. 64-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol examinează problema dezvoltării empatiei la viitorii profesori din școala primară. Pe baza analizei surselor literare, a sarcinilor acestei lucrări, se determină compo-nentele structurale ale pregătirii studenților pentru această activitate. Este prezentată experiența utilizării activităților teatrale la Facultatea de Științe ale Educației, Psihologie și Arte în Universi-tatea de Stat Alecu Russo din Bălți. |
||||||
Cuvinte-cheie empatie, pregătire empatică a elevilor, activitatea teatrală |
||||||
|