Formarea preadolescentului pentru rolul de părinte responsabil
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
433 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-06 11:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5:37.035 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
ROTARU, Ioana-Corina. Formarea preadolescentului pentru rolul de părinte responsabil. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 52-57. ISBN 978-9975-50-256-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul II, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Formarea preadolescentului pentru rolul de părinte responsabil

CZU: 373.5:37.035

Pag. 52-57

Rotaru Ioana-Corina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2021


Rezumat

The age of puberty is characterized by a strong tendency to assert personality. The preadolescent likes to identify with different models that he chooses either from among the people he comes in contact with, or from literature, science etc. Preparation for the role of parents is obtained like the professional one gradually, as it is exercised, as some aspects of life are lived directly. They like to see in their parents those strong people, those people who assume their responsibilities, those people who know how to lead them, from whom they can learn and whom they can imitate.

Cuvinte-cheie
preadolescent, responsible parent