Specificul predării limbii române ca limbă străină la adulți
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
328 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-13 17:24
SM ISO690:2012
GĂLUŞCĂ, Lilia. Specificul predării limbii române ca limbă străină la adulți. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.3, pp. 119-130. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-377-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.3, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Specificul predării limbii române ca limbă străină la adulți


Pag. 119-130

Găluşcă Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2021


Rezumat

In the given material we want to talk about the physiological and psychological particularities of the adults, because during the teaching – learning process of the Romanian language as a foreign language this principle must be taken into account. Knowing the basic characteristics of adults as beneficiaries of the Romanian language courses allows the teacher to organize his/her didactic approach and achieve the expected results.