Behavioural training in effective teacher formation for musically gifted children
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
355 0
SM ISO690:2012
BULARGA, Tatiana. Behavioural training in effective teacher formation for musically gifted children. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2009, nr. 3-4, pp. 62-65. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 3-4 / 2009 / ISSN 1857-0445

Behavioural training in effective teacher formation for musically gifted children

Training-ul comportamental in formarea eficientă a profesorului pentru elevii dotaţi muzical


Pag. 62-65

Bularga Tatiana
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

Articolul dat expune principalele poziţii ale traning-ului ce are drept scop formarea la profesori a unui model de comportament necesar pentru lucrul eficient cu elevii dotaţi/supradotaţi muzical în grupuri omogene şi eterogene.