Articolul precedent |
Articolul urmator |
401 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-27 09:16 |
SM ISO690:2012 TELEMAN, Angela, PLUGARU, Natalia. Repere teoretice ale educației în domeniul științelor. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 11-18. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 11-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The field of Science seeks to promote practical utility, human values, as well as a connection with personal and social problems taught from a student-centered orientation. The incorporation of science into its social/cultural context is considered important in teaching, as the development of scientific knowledge can be regarded as a social practice that is dependent on the political, social, historical and cultural realities of time. |
||||||
|