Repere teoretice ale educației în domeniul științelor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
401 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-27 09:16
SM ISO690:2012
TELEMAN, Angela, PLUGARU, Natalia. Repere teoretice ale educației în domeniul științelor. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 11-18. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.2, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Repere teoretice ale educației în domeniul științelor


Pag. 11-18

Teleman Angela1, Plugaru Natalia2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Liceul „V. Alecsandri”, s. Mărculeşti
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

The field of Science seeks to promote practical utility, human values, as well as a connection with personal and social problems taught from a student-centered orientation. The incorporation of science into its social/cultural context is considered important in teaching, as the development of scientific knowledge can be regarded as a social practice that is dependent on the political, social, historical and cultural realities of time.