Articolul precedent |
Articolul urmator |
368 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 21:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+316.612-057.874 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Psihologie socială (983) |
SM ISO690:2012 CURELEA, Daniela. Consideraţii privind comportamentul educaţional şi atitudinea faţă de valorile educaţiei la elevii din liceu privind formarea competenţelor generale şi specifice necesare pe întreg parcursul vieţii. In: Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic, Ed. 2, 27-28 martie 2020, Chişinău. Chişinău: Tipogragia Garomont Studio, 2020, Ediţia 2, pp. 361-370. ISBN 978-9975-3452-6-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic Ediţia 2, 2020 |
||||||
Simpozionul "Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic" 2, Chişinău, Moldova, 27-28 martie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+316.612-057.874 | ||||||
Pag. 361-370 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
We understand here by daily behavior a functional-action-cognitive ensemble of the usual facts, attitudes, manners, habits, behaviors and gestures, respectively of the reactions that are committed, occur and manifest in the daily psycho-social and cultural-educational conduct of the person, seen in our case as a pupil-educator during the stages of education, training and the cycles of schooling. |
||||||
Cuvinte-cheie educational behavior, education, values of education, students, high school |
||||||
|