Instrumente educaţionale pentru cunoaşterea şi promovarea patrimoniului cultural din România
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
455 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 19:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[37.013+008](498) (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Civilizație. Cultură. Progres (818)
SM ISO690:2012
ARDELEAN, Elena. Instrumente educaţionale pentru cunoaşterea şi promovarea patrimoniului cultural din România. In: Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic, Ed. 2, 27-28 martie 2020, Chişinău. Chişinău: Tipogragia Garomont Studio, 2020, Ediţia 2, pp. 313-323. ISBN 978-9975-3452-6-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic
Ediţia 2, 2020
Simpozionul "Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic"
2, Chişinău, Moldova, 27-28 martie 2020

Instrumente educaţionale pentru cunoaşterea şi promovarea patrimoniului cultural din România

CZU: [37.013+008](498)

Pag. 313-323

Ardelean Elena
 
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 8 ianuarie 2021


Rezumat

Cultural heritage is a non-renewable asset, the conservation, protection, restoration and enhancement of which belongs to society as a whole. The relationship and attitude of young adolescents towards the elements of cultural heritage become topics of interest, not only for the purpose of knowing this generation, but especially from the perspective of cultural policies related to local, national and world heritage. However, in order to achieve a greater commitment to heritage among young people, it is essential that they be known, motivated and identified with those educational tools that resonate in their consciences. This participatory approach to heritage is based on various approaches and means of expression, from the most traditional to the most innovative.

Cuvinte-cheie
cultural education program, youth and Cultural heritage