Referințe privind dihotomia identității și interculturalității istoriei în era globalizării
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
465 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 17:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.03:316.7CZU:94:37.016(478) (1)
Educație (14548)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (794)
Istoria generală (525)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4010)
SM ISO690:2012
LISNIC, Angela. Referințe privind dihotomia identității și interculturalității istoriei în era globalizării. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 42-49. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.3, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Referințe privind dihotomia identității și interculturalității istoriei în era globalizării

CZU: 37.03:316.7CZU:94:37.016(478)

Pag. 42-49

Lisnic Angela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2021


Rezumat

This study investigates the theoretical aspects of the notions of identity and interculturality. The timeliness of the analysis of these notions is determined by the field of their use. In the study these notions are examined both in the academic field and in the educational field. One of the objectives of the research is to identify the definitions, functions, and criteria for analyzing these notions. As a result of the examination of the specialized literature and of the normative acts from the educational system, the necessity of knowing these notions at theoretical level is demonstrated at the same time.

Cuvinte-cheie
history, dichotomy, interculturality, identity, globalization