Articolul precedent |
Articolul urmator |
386 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-04 15:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:005.95/96(498) (1) |
Organizarea instruirii (533) |
Management (1894) |
SM ISO690:2012 STANDAVID, Beatrice Maria. Evaluarea obiectivă a cadrelor didactice – un deziderat al învățământului contemporan. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 525-532. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091:005.95/96(498) | ||||||
Pag. 525-532 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Activitatea de profesor acoperă o gamă foarte variată de obiective, sarcini și finalități bogate și complexe. S-a realizat un sondaj pentru a vedea care sunt criteriile de apreciere a profesorilor, în opinia acestora. S-au urmărit aspectele vizate în evaluarea curentă, în inspecțiile specifice și în aprecierile anuale. |
||||||
Cuvinte-cheie profesorul, evaluare, obiectiv, criteriu, teacher, evaluation, objective, criterion |
||||||
|