Evaluarea obiectivă a cadrelor didactice – un deziderat al învățământului contemporan
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
386 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-04 15:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:005.95/96(498) (1)
Organizarea instruirii (533)
Management (1894)
SM ISO690:2012
STANDAVID, Beatrice Maria. Evaluarea obiectivă a cadrelor didactice – un deziderat al învățământului contemporan. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 525-532. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Evaluarea obiectivă a cadrelor didactice – un deziderat al învățământului contemporan

OBJECTIVE EVALUATION OF TEACHERS – A DESIDERATUM OF CONTEMPORARY EDUCATION

CZU: 37.091:005.95/96(498)

Pag. 525-532

Standavid Beatrice Maria
 
Liceul Vocațional Pedagogic „Mihai Eminescu”, Tîrgu Mureș
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Activitatea de profesor acoperă o gamă foarte variată de obiective, sarcini și finalități bogate și complexe. S-a realizat un sondaj pentru a vedea care sunt criteriile de apreciere a profesorilor, în opinia acestora. S-au urmărit aspectele vizate în evaluarea curentă, în inspecțiile specifice și în aprecierile anuale.

The teaching activity covers a very varied range of rich and complex objectives, tasks and purposes. A survey was conducted to see what are the criteria for assessing the teacher, in their opinion. The issues covered in the current assessment, specific inspections and annual assessments were followed up.

Cuvinte-cheie
profesorul, evaluare, obiectiv, criteriu,

teacher, evaluation, objective, criterion