Articolul precedent |
Articolul urmator |
386 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-05 14:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (487) |
Organizarea instruirii (538) |
SM ISO690:2012 COJOCARI, Lidia. Master class - formă interactivă de învățare și schimb de experiență. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 524-532. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 524-532 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses a form of dissemination of the master class professional experience, which is an open pedagogical system that allows the demonstration of new free possibilities for pedagogical development. It is a way/ a form that allows to overcome the conservatism and routine. There are described several algorithms for designing and conducting a master class, as well as the criteria for qualitative assessment of a master class. |
||||||
Cuvinte-cheie teachers, master class, algorithm, priciples |
||||||
|