Aspecte metodologice de dezvoltare a motricității fine a copiilor de vârstă preșcolară mică în cadrul activităților cu conținut matematic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
670 40
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-09 19:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.01:51 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2154)
Matematică (1700)
SM ISO690:2012
PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Aspecte metodologice de dezvoltare a motricității fine a copiilor de vârstă preșcolară mică în cadrul activităților cu conținut matematic. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 235-242. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Aspecte metodologice de dezvoltare a motricității fine a copiilor de vârstă preșcolară mică în cadrul activităților cu conținut matematic

CZU: 373.2.01:51

Pag. 235-242

Pavlenco (Pidleac) Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2020


Rezumat

The early childhood is the most effective period in the development of fine motor skills of the child. The development of the child's fine motor skills involves essential skills such as: drawing, writing, dressing, undressing and catching things. Creating fine motor skills involves the development of finger and hand movements in order to self-serve or perform common activities. It also involves hand-eye coordination, finger coordination, joint mobility, muscle strength. In the process of developing the motor skills, the preschool child learns a series of mathematical representations in accordance with the area of the next development. This process is accompanied by a system of knowledge, related to the development of one's own body, the action in time and space of the child, the recognition of some shapes and dimensions, the manipulation of objects.

Cuvinte-cheie
motor skills, fine motor skills, preschoolers, activities with mathematical content, low preschool age