Studiu de specialitate – cadrul didactic promotor al educației interculturale în contextul globalizării
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
425 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 11:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.035:371.12 (1)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
DOROBANȚU-DINA, Roxana-Georgeta. Studiu de specialitate – cadrul didactic promotor al educației interculturale în contextul globalizării. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 178-183. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Studiu de specialitate – cadrul didactic promotor al educației interculturale în contextul globalizării

CZU: 37.035:371.12

Pag. 178-183

Dorobanțu-Dina Roxana-Georgeta
 
Școala Gimnazială ,,I.C. Lăzărescu”, Țițești, județul Argeș
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

In a constantly changing society, intercultural communication is the key to a climate of harmonious coexistence, interaction, based on appreciation, understanding and mutual respect. Intercultural education or interculturality is the concept used more and more frequently in the last 30-40 years – because it is on the agenda of all leaders with decision-making power in all areas of activity – to be solved. The teacher is the promoter of intercultural education in an organized environment, in educational institutions. Extracurricular activities are the basis for the formation of a behavior whose foundation is interculturality.

Cuvinte-cheie
intercultural education, interculturality, globalization