Factorii care influențează folosirea nanoproduselor în domeniul construcțiilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
485 1
Ultima descărcare din IBN:
2020-10-08 09:53
SM ISO690:2012
LUPUŞOR, Nicolae, IZBÂNDA, Anatol, DOHMILĂ, Iurie. Factorii care influențează folosirea nanoproduselor în domeniul construcțiilor. In: Buletinul INCERCOM, 2012, nr. 3, pp. 110-116. ISSN 1857-3762.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul INCERCOM
Numărul 3 / 2012 / ISSN 1857-3762

Factorii care influențează folosirea nanoproduselor în domeniul construcțiilor

Influencing factors using nano products in construction


Pag. 110-116

Lupuşor Nicolae1, Izbânda Anatol1, Dohmilă Iurie2
 
1 Institutul de Cercetări Ştiinţifice în Construcţii „INCERCOM“ Î.S.,
2 Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 7 octombrie 2020


Rezumat

To get a proper overview of current availability and use nanomateialelor and nanoproducts on construction sites were followed three routes: 1. Extensive research literature and internet sources; 2. The survey in 24 European countries to determine awareness of nanoproducts application in construction; 3. Organization in depth interviews with workers and employers construction industry, architects, product manufacturers and scientists.

Pentru a obţine o imagine generală corespunzătoare privind disponibilitatea actuală şi utilizarea nanomateialelor şi nanoproduselor pe şantierele de construcţii au fost urmate trei trasee: 1. Cercetarea extensivă a literaturii de specialitate şi a surselor internet; 2. Realizarea sondajului în 24 ţări europene pentru a determina gradul de conştientizare privind aplicarea nanoproduselor în domeniul construcţiilor; 3. Organizarea interviurilor în profunzime cu lucrători şi angajatori din domeniul construcţiilor, arhitecţi, fabricanţi de produse şi oameni de ştiinţă.

Чтобы получить надлежащий обзор текущего наличия и использования наноматериалов и нанопродуктов на строительных площадках были исследованы три направления: 1. Всесторонних научных исследований и интернет-источников; 2. Опрос в 24 европейских странах, чтобы определить осведомленность о нанопродуктов применение в строительстве; 3. Организация в глубинные интервью с работниками и работодателями строительной отрасли, архитекторов, производителей продукции и ученых.