Modele psihopedagogice de pregatire pentru scoala a copiilor cu deficiente severe de vedere
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
820 53
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 22:29
SM ISO690:2012
FRUNZE, Olesea. Modele psihopedagogice de pregatire pentru scoala a copiilor cu deficiente severe de vedere. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: in the context of mentality's transformation, Ed. 7, 8-9 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău, 2017: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 7, pp. 170-174. ISBN 978-9975-108-27-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 7, 2016
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
7, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2016

Modele psihopedagogice de pregatire pentru scoala a copiilor cu deficiente severe de vedere

Pedagogical models for shooling of children with severe deficiencies of view


Pag. 170-174

Frunze Olesea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2020


Rezumat

In contextul noilor abordări a educaţiei şi instruirii copiilor cu CES e simţită necesitatea elaborării modelelor psihopedagogice de pregătire pentru şcoală a copiilor cu cecitate severă de vedere. În acest articol sunt prezentate datele experimentului de formare cu referire la modelele psihopedagogice. Demersul diagnostic în direcţia dată va releva două mari obiective, pe de o parte se va cunoaște nivelul real al pregătirii pentru şcoală, iar pe de alta se va proiecta calea şi consistenţa programului corecţional-dezvoltativ.

In the context of the new approaches regarding training and education of children with disabilities it is sharply felt the need to diagnose their school preparation. This article presents the results of the experiment regarding the intellectual component related to school preparation of children with blindness. The diagnostic approach in this direction will reveal two main objectives, on the one hand it will detect the actual level of school preparedness, and on the other hand it will be marked the path and consistency of the correctional-developing program.

Cuvinte-cheie
copii cu cecitate, pregătirea pentru şcoală, model psihopedagogic,

children with blindness, preparation for school, pedagogical model