Articolul precedent |
Articolul urmator |
989 63 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-07 14:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+37.064 (3) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4138) |
Общественные проблемы обучения и воспитания. Контакты учебного заведения с учащимися (123) |
SM ISO690:2012 BÎRSAN, Elena. Facilitarea retroacțiunii comunicării prin asertivitate pedagogică. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul superior: clasic versus modern , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. II, pp. 30-38. ISBN 978-9975-76-290-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. II, 2019 |
||||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||||
|
||||||||
CZU: 37.015.3+37.064 | ||||||||
Pag. 30-38 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Comunicarea este un proces de bază în viața individului aflat, de-a lungul vieții lui, în interacțiuni permanente cu alți parteneri sociali. O buna desfășurare a comunicării trebuie să respecte o serie de etape ale acestui proces: codificare, transmitere, decodificare și feed-back. În mediul profesional (educațional în cazul nostru), oferirea de feed-back este o condiție necesară pentru buna comunicare, rezolvarea conflictelor interne și eficientizarea eforturilor depuse. Un feed-back corect asigură înțelegerea și receptarea în bune condiții a mesajului, adaptarea mesajului la caracteristicile receptorilor, reglarea socială prin flexibilitatea rolurilor și a funcțiilor îndeplinite de receptori, precum și reducerea aprehensiunii și mărirea satisfacției. Toate aceste aspecte vor fi asigurate dacă comunicarea se desfășoară într-o manieră asertivă. |
||||||||
Cuvinte-cheie comunicare, asertivitate, asertivitate pedagogică, retroacțiune, mediu educaţional, communication, assertiveness, pedagogical assertiveness, feedback, educational environment |
||||||||
|