Aspecte psihologice ale pregătirii preşcolarului pentru instruirea în şcoală
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
595 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 12:09
SM ISO690:2012
RACU, Jana. Aspecte psihologice ale pregătirii preşcolarului pentru instruirea în şcoală. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 528-531. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Aspecte psihologice ale pregătirii preşcolarului pentru instruirea în şcoală


Pag. 528-531

Racu Jana
 
 
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2019


Rezumat

The subject of the research was the influence of the communication with adults on the motivation sphere of the child. The research focused on a sample of pre-school children aged 6-7. It was experimentally tested that the children with developed communicative readiness are characterised with clear cognitive needs and social motives of learning. The children with dominant situate-practical form of communication have the playing motivation prevailing over all other forms of motivation.

Cuvinte-cheie
-