Learning a foreign language at pre-school age: reality or challenge?
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
925 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-12 17:43
SM ISO690:2012
CHIRIMBU, Sebastian Cristian. Learning a foreign language at pre-school age: reality or challenge? In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 531-535. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Learning a foreign language at pre-school age: reality or challenge?


Pag. 531-535

Chirimbu Sebastian Cristian
 
 
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2019


Rezumat

Articolul de faţă analizează procesul învăţării unei limbi străine până la un nivel mediu când pentru a fi posibil să te exprimi – nu este uşor. Dovada evidentă este dată de milioanele de absolvenţi de peste tot din lume ale diferitelor tipuri de şcoli care au studiat limbi străine timp de mai mulţi ani, iar rezultatul a fost că aceştia nu puteau purta o conversaţie în această limbă, nu puteau traduce în/din limba străină respectivă şi nu puteau citi un text în această limbă. Se consideră că o limbă străină poate fi învăţată cu uşurinţă, fără efort la vârste foarte mici, literatura de specialitate identificând o „perioadă critică/anume” pe parcursul căreia asimilarea limbilor străine se face cu foarte mare uşurinţă.

Cuvinte-cheie
-