Articolul precedent |
Articolul urmator |
925 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-12 17:43 |
SM ISO690:2012 CHIRIMBU, Sebastian Cristian. Learning a foreign language at pre-school age: reality or challenge? In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 531-535. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 531-535 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de faţă analizează procesul învăţării unei limbi străine până la un nivel mediu când pentru a fi posibil să te exprimi – nu este uşor. Dovada evidentă este dată de milioanele de absolvenţi de peste tot din lume ale diferitelor tipuri de şcoli care au studiat limbi străine timp de mai mulţi ani, iar rezultatul a fost că aceştia nu puteau purta o conversaţie în această limbă, nu puteau traduce în/din limba străină respectivă şi nu puteau citi un text în această limbă. Se consideră că o limbă străină poate fi învăţată cu uşurinţă, fără efort la vârste foarte mici, literatura de specialitate identificând o „perioadă critică/anume” pe parcursul căreia asimilarea limbilor străine se face cu foarte mare uşurinţă. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|