Articolul precedent |
Articolul urmator |
1191 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-04-29 00:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942.5:331.101 (3) |
Психология (3512) |
Теория и организация труда. Взаимоотношения между предприятием и персоналом, между работодателями и работающими, между трудом и капиталом (393) |
SM ISO690:2012 РАКУ, Жанна. Особенности эмоционального выгорания у сотрудников call-центра. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 132-135. ISBN 978-9975-88-042-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942.5:331.101 | ||||||
Pag. 132-135 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article is devoted to the study of emotional burnout at call-center employees. In constatative experiment we observed that more than half employees have a high level of emotional burnout. For a third of them are characteristic depersonalization and reductions of professionalism. |
||||||
|