Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1332 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-13 21:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14 (891) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2593) |
SM ISO690:2012 REPIDA, Tatiana, PAIU, Mihai, ŢURCANU, Carolina. Conexiune și continuitate în organizarea procesului de instruire în școala superioară. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 28-37. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14 | ||||||
Pag. 28-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este argumentată abordarea realizării interconexiunii și continuității procesului didactic (componenta Metodologia de predare-învățarea) în învățământul superior. Accentul este plasat pe aplicații în cadrul cursurilor și seminarelor, pe învățare prin proiecte, pe utilizarea Tehnologiilor Informaționale și Comunicaționale (TIC) în procesul didactic. Se analizează opiniile studenților referitor la rolul pe care îl au metodele de predare-învățare în programul de studii universitare. |
||||||
Cuvinte-cheie metodologie didactică, proces de instruire, predare, învăţare, metode de instruire, strategii didactice, aplicație, exerciţiu, competenţă, învățare prin proiecte, tehnologii informaționale și de comunicare. |
||||||
|