Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1358 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-13 21:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14 (896) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2608) |
SM ISO690:2012 REPIDA, Tatiana, PAIU, Mihai, ŢURCANU, Carolina. Conexiune și continuitate în organizarea procesului de instruire în școala superioară. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 28-37. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14 | ||||||
Pag. 28-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este argumentată abordarea realizării interconexiunii și continuității procesului didactic (componenta Metodologia de predare-învățarea) în învățământul superior. Accentul este plasat pe aplicații în cadrul cursurilor și seminarelor, pe învățare prin proiecte, pe utilizarea Tehnologiilor Informaționale și Comunicaționale (TIC) în procesul didactic. Se analizează opiniile studenților referitor la rolul pe care îl au metodele de predare-învățare în programul de studii universitare. |
||||||
Cuvinte-cheie metodologie didactică, proces de instruire, predare, învăţare, metode de instruire, strategii didactice, aplicație, exerciţiu, competenţă, învățare prin proiecte, tehnologii informaționale și de comunicare. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Repida, T.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Paiu, M.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Ţurcanu, C.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Conexiune și continuitate în organizarea procesului de instruire în școala superioară</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier> <subjects> <subject>metodologie didactică</subject> <subject>proces de instruire</subject> <subject>predare</subject> <subject>învăţare</subject> <subject>metode de instruire</subject> <subject>strategii didactice</subject> <subject>aplicație</subject> <subject>exerciţiu</subject> <subject>competenţă</subject> <subject>învățare prin proiecte</subject> <subject>tehnologii informaționale și de comunicare.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.14</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018-10-15</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articol este argumentată abordarea realizării interconexiunii și continuității procesului didactic (componenta Metodologia de predare-învățarea) în învățământul superior. Accentul este plasat pe aplicații în cadrul cursurilor și seminarelor, pe învățare prin proiecte, pe utilizarea Tehnologiilor Informaționale și Comunicaționale (TIC) în procesul didactic. Se analizează opiniile studenților referitor la rolul pe care îl au metodele de predare-învățare în programul de studii universitare.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article gives arguments to the approach of achieving the approach to realizing the interconnection and continuity of the didactic process (the component of teaching-learning methodology) in higher education. Emphasis is placed on appli-cations in courses and seminars, on project learning, on the use of Information and Communication Technologies (ICT) in the teaching process. It analyzes students' opinions on the role of teaching-learning methods in the university education program.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>