Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
746 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-04 13:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14 (891) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2591) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir. Reconceptualizarea evaluării curriculumului universitar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 75-86. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14 | ||||||
Pag. 75-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema privind evaluarea curriculumului universitar din perspectiva postmodernității. Accentul se pune pe definirea curriculumului universitar în calitate de obiect al evaluării, pe analiza diferitelor modele de evaluare a curriculumului universitar, pe stabilirea unui sistem de indicatori și descriptori, ca bază pentru elaborarea instrumentarului evaluării. Totodată, conceptul de evaluare a curriculumului universitar presupune și modalități de realizare a conexiunii inverse în raport cu rezultatele evaluării. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum universitar, produse curriculare, dezvoltarea curriculumului, evaluarea curriculumului, modele de evaluare a curriculumului, metodologia evaluării curriculumului, instrumentarul de evaluare a curriculumului. |
||||||
|