Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
922 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 18:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:028.02 (2) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212) |
Библиотечное дело. Библиотековедение (690) |
SM ISO690:2012 GAVRILIŢĂ, Raisa. Motivaţia elevilor pentru lectură. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 3(91), pp. 32-34. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(91) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:028.02 | ||||||
Pag. 32-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lectura este o necesitate imperioasă pentru a creşte oameni culţi. Rolul de bază în stimularea acesteia îi revine familiei şi profesorului. Pentru a-i face pe elevi să citească, cadrul didactic trebuie să recurgă la diverse metode şi tehnici. De asemenea, este important să ţină cont de crearea unei ambianţe propice, să organizeze discuţii asupra celor citite şi să participe împreună cu elevii la evenimente de promovare a cărţilor, a lecturii. Strategiile utilizate pentru analiza, cercetarea în profunzime a textelor trebuie să fie atractive pentru discipoli. |
||||||
Cuvinte-cheie reading, book, family, teacher, culture, library, motivational strategies, group project |
||||||
|